Forum Vendetta OTS Strona Gwna
 Strona glwna  •  FAQ  •  Szukaj  •  Uytkownicy  •  Grupy  •  Galerie  •  Rejestracja  •   Profil  •  Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci  •  Zaloguj 
stosuję wspomniane Osmo do wlosów suchych i zniszczonych z 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Vendetta OTS Strona Gwna ->
Serwer info:
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor
Wiadomo
Juukla
Ferumbras


Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 740
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/3
Skd: Finland

PostWysany: ro 5:47, 09 Kwi 2014  

Zerknij na ten temat:
[link widoczny dla zalogowanych]
Szwy w którym miejscu i czy sa one rozpuszczalne Do końca dnia bardzo bolał mnie brzuch i krwawienie stało się obfitsze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
spodnie są matowe klasyczne z kantką bluzka fasonem przypomina żakiet
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

12 422 27 28 [link widoczny dla zalogowanych] Czy pełne powtórzenie jest to podniesienie się do nogi prawej, a potem drugim powtórzeniem jest podniesienie się do nogi lewej?
Ciepła woda spowodowała rozluźnienie moich mięśni, także ćwiczenia, które wykonywałam nie sprawiały mi bólu, może troszeczkę, i byłam w szoku, że potrafiłam wykonać tyle ciwczen, skoro brakowało mi po środku piszczela 15 cm, co oznacze, ze kostka i kolano były złączone ze soba tyłko za pomocą kości strzałkowej. Jak na razie to moje koleżanki uważają ze najlepszym sposobem dotychczas jest zakładanie bluzek z dekoltami. . shiba poradzcie! [link widoczny dla zalogowanych]
Nie poddaję się i czekam na spadek wagi. zginam, przekręcam w nadgarstku... kryjka - tobie idzie dieta rewelacyjnie. aura super że Wam się udała pogoda, wypoczywajcie ile atrakcji ! No to czekam na e-maila, tylko pisz na ten adres : nie udalo sie, po zasypianiu ok 30minut czulam ze cos mi chodzi po rece, jakby mucha czy cos, zapaliam swiatło, a po podlodze sunie wielki pająk z chudymi nogami... nie wiem czy to normalne żeby przez tyle czasu to się pojawiało?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ej dziewczyny niedawno bylam u ginekologa pierwszy raz w zyciu...
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja znam wiele osób którym działanie chirurgiczne nie pomogło a nawet zaszkodziło. napiszę szczerze jak było
[link widoczny dla zalogowanych]
porod przed terminem i w sumie krotko, dobra opieka, fajne polozne, chodzilam po korytarzu a polozna razem ze mna, pod prysznicem zalgladaly co chwila sprawdzic czy jest ok, ja nie mialam znieczulenia bo nie chcialam na poczatku a potem jak juz sie zdecydowalam to mialam pelne rozwarcie i rodzilam juz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
( chyba ) 2 min

Czytałam też,że jesli się powie lekarzowi, że to pierwsza wizyta, że się denerwuję itd., to będzie bardzo delikatny, będzie informował, co będzie robił i po co. [link widoczny dla zalogowanych] Sama zastanawialam sie na porodem w klinice.
Są wysoko cenionym źródłem jodu, który jest niezbędny do prawidłowego funkcjonowania tarczycy. po 2 tygodniach już nic nie bolało więc już jest super ale pierwsze 4 dni to koszmar ps szwy się rozpuściły po 10 dniach a to chyba sobie zafunduje moj rozmiar nawet [link widoczny dla zalogowanych] zedaz_wiosenna_.html Przy wyborze uniwersytetu koniecznie sie dowiedz, czy beda tam wprowadzane oplaty za studia- w Rheinland-Pfalz poki co nie ma. moje zeby sa bielsze, odrobinke, ale są. [link widoczny dla zalogowanych]
Na początku myślałam, że tak trochę dziwnie facet - kosmetyczka... moze po prostu udac sie do lekarza??? a szcególnie jak tanczyła przed tym swoim jackiem. Uglysophie, utrzymujac ciagle kolana zgiete. dzięki niej mamy co jeść ... Najbardziej elegancki makijaz to usta w kolorze czerwieni, albo malinowej czerwieni, a na oczach czarny eyeliner i tusz - jak koniecznie chcesz cien to moze to byc biały pyłek ma takie cos gosh - kolor sky (rozświetlająca biel)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i co pomoże ktoś??????????????????????????????????????????
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czytając wasze wypowiedzi doszłam do wniosku,że ja to się chyba nie oczyszczam.
[link widoczny dla zalogowanych]
dzisiaj piąty dzień nic nie jem, nawet nie chce mi się specjalnie pic, mimo tego upału. Idealne balejage i farbowanie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Poza tym jestem przekonana, że w ciąży nie jestem.
[link widoczny dla zalogowanych]

strasznie ciezko mi o tym wszytkim mowic, wspominac... [link widoczny dla zalogowanych] farbowałam włoski farbą średni brąz z Palette przez pół roku, teraz miałam już praktycznie kolor czarny.
na stronie top secret nic nie ma poza dziewczyną i chłopakiem Ja bym chciała jakies 10 zrzucić, tylko u mnie to po wadze mało widac raczej cm, a to mnie cieszy. Mi równiez sypnęły się włoski na brodzie i w okolicy górnej wargi.Chodziłam na wosk,lecz niestety odniosłam wrażenie że więcej ich zaczęło wyrastać, taki długawy meszek.Obecnie wypalam je świeczką lub zapalniczką.Efekt jest taki, że to szybki zabieg, nie czekam jak podrosną.Nikomu nawet o tym nie mówię.Jak wypalam górną wargę to na oko kładę mokrą gąbeczkę by nie przyjarać rzęs. Czy moge sie dowiedziec ile kosztuje taki aparat łącznie z całą opieką lekarską? Tylko ciekawi mnie czy ktoś również tak przechodził kurację tym specyfikiem? [link widoczny dla zalogowanych]
Wyjeżdżam na głodówkę w wakację, już się zapisałam... zalezy jakie masz ambicje, czy wierzysz w siebie i zalezy jakiej pracy szukasz. mysle że jasna zieleń byłaby oki W czasie smarowania masuję to miejsce. Wczesniej myslalam, ze kiedy nadejdzie ten moment, bedzie pieknie i kolorowo. Bez owijania w bawełnę, krótko, zwięźle!! Dziewczyny, ostatnio byłam z koleżanką na ul.
To tak nieladnie mowiac
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak dla mnie to najlepsz jest SABRINA ze swoim;
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
6 lat temu nikt nie zlecał tych badań ( przynajmniej kogo pytałam nikt nie miał o tym zielonego pojęcia) Choroba jest nowa i mało poznana.
[link widoczny dla zalogowanych]

Bańki chińskie mi pomogły, ale najlepsze efekty przyniosły tabletki ziołowe.
[link widoczny dla zalogowanych]
Potocki, z którego defacto tez nie byłam zadowolona, ale cóz może model med to nie on operuje ani nie on wykonuje zabiegi. badu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.zdrowe-nogi.pl/gazeta_pdf/zn_30.pd f
a co tam jest ciekawego?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wciąż to powtarzałam. [link widoczny dla zalogowanych] i wszystko było ok!( 2005r) Co roku oczywiscie musiałam chodzić na badania..
Juz nie przesadzajcie ze w polskich domach takie wielkie pajaki zyją i jestem pewny że ci co przesadzają w stylu O BOZE JAKIE ONE WIELKIE!!!!!!w życiu na własne oczy prawdziwego ptasznika nie widział. Miseczka C to jest mały biust, a jeżeli Ty sądzisz, że Twoje C jest duże, to masz źle dobrane. a ja takie mam i się nie chwalę, za rok może dwa zaczną mi opadać, potem dziecko- znowu się zniszczą i po piersiach, nie ma co wariować za piersiami Tych salonów jest strasznie dużo. Ja stosowalam diete Atkinsa i troche lagodniejsza diete ketogeniczna. [link widoczny dla zalogowanych]
ja czasem zaglądam. koktajl jagodowy bez cukru. Ale myślę, że musi być dobrze bo jestem z długowiecznej rodziny i nie ma opcji żebym umarła - prawda? włosy kecone są suuuper ale mają też czasem swoje złe strony.. pozdrawiam wszystkich kędziorków!!!! jak najbardziej skoro bedzie rozwolnienie narazie jest oki dzięki za rade.
Dziewczyny,wrócilam!
do Przyjaciółki konspiracji
[link widoczny dla zalogowanych]
To naturalny bieg rzeczy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam nadzieję, że Twojemu synowi wyjazd się uda I że będzie chciał ponowić
[link widoczny dla zalogowanych]
publikacja akt - marzec 2005,


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Vendetta OTS Strona Gwna ->
Serwer info:
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
   
 
Opcje 
Zezwolenia Opcje
Kto jest na Forum Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach
Kto jest na Forum
 
Jumpbox
Kto jest na Forum
Skocz do:  


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Theme FrayCan created by spleen & Download
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin